A hónap alkotója - Móró Barbara Glass and Silver

2016. augusztus 4., csütörtök



Júliusban is elérkezett a pillanat, amikor a legszebb standot díjaztuk, a tervezőket bíráló hölgyet ezúttal Teknyős Zsuzsa -  egy nagyon kedves DIP Design Passage rajongó, törzsvásárló személyesítette meg. Nagyon köszönjük neki ezúton is!
A nyertes pedig nem más, mint egyik legkitartóbb versenyzőnk: Móró Barbara Glass and Silver márka! Gratulálunk!

Rövid ismertető Barbiról és munkásságáról:

"Gyerekkorom óta mindig “ügyködök” valamin. Szeretem a kézzel készült alkotásokat magam körül, a lakásban és a környezetemben.

Az első gyöngyeimet 2005-ben készítettem, aztán egy kétéves külföldi életünk során lelkesedtem fel egy üvegkiállítást követően. Akkor minden kezdő felszerelést megvettem, és naponta gyakoroltam, akkoriban még egy fürdőszobában. Első alkalmaktól éreztem, hogy ebben a művészetben igazán önmagam lehetek. Az érzéseimet, a hangulataimat fejezhetem ki a színekkel.

Immáron hatodik éve, hogy üveg, ún. lámpagyöngyök készítésével foglalkozom. Vékony üvegrudakból gázégő lángjánál folyó üvegből alkotom egyedi színű és mintájú gyöngyeimet.
2014-ben fémműves képesítést szereztem, azóta sok üvegemet kombinálom ezüsttel."






Bőrrel kombinált karkötő





Üveggombokkal felszerelt fogas





Cukorka - karkötő




Disc- gyöngyök




Nézzétek meg további alkotásait:
ITT
ITT

Hamarosan olvashatjátok a Barbival készült interjút, itt a blogon!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Proudly designed by Mlekoshi playground